another beautiful day in zamunda

jaha. nä riktigt så fint är det inte. det är mulet. men det regnar inte. jo det gör det ser jag nu. det duggar lite.
slog på en lampa nyss. då gick en säkring. visst var det konstigt. men med tanke på att elen i väggarna har visat sig vara felmärkta och allmänt ogrediga är det egentligen ingen överraskning. förmodligen har min lägenhet sitt eget magnetfält. det skulle förklara de röda linjer som numera alltid ligger i bakgrunden på tvn. och mitt statiska hår.
på tal om elektronik och saker jag tidigare nämnt är flippret nu sålt. skönt var det att bli av med. det lämnade dock ett tomrum efter sig som mer än tidigare påminner om hur rummet, alltså väggarna, egentligen ser ut. gula. men gult är egentligen inte så illa. det är ombonat. och har man ombonat kan man komma undan med väldigt mycket annat i ett rum. tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0