david hume

som ni ser har den här bloggen upplevt något av en blixtrevival sen igår. eller ni och ni, besöksstatistiken är numera under tröskeln för vad som är mätbart men det om bloggen är i alla fall sant. idag kan det annars bli en ganska rolig dag. det anordnas nämligen filosofikväll hos esther, eller till stor del av mig. rolig dag med möjligt inslag av lite jobbigt. det verkar nämligen komma folk som förväntar sig att det kommer filosoferas på riktigt. tidigare har dom här kvällarna varit en täckmantel för att dricka 6-8 öl och sedan gå på statt och dricka fler öl, men idag är det onsdag och statt har stängt och många jobbar imorgon antar jag så då blir det mer fokus på filosofi och mindre på många öl. det sistnämnda är annars bra om man inte har något direkt upplägg, vilket jag antar att en kväll av filosofi egentligen kräver. klassisk musik eller en backdrop med david hume och häften med relevant information.
men helt barskrapat blir det nog inte. kanske blir det stenciler. det vet jag inte än. de måste i så fall fyllas med innehåll och det blir det nog inte att jag gör nu. kanske sen. förutom den här oundvikliga besvikelsen tror jag dock att det kommer bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: ie

filosofera på riktigt, hahaha!

2010-08-22 @ 11:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0