jag förefaller förfalla

hej blogg. sen sist har jag faktiskt uppnått en ålder av 30 år vilket också visat sig i att min normalt onormalt stora glömska ytterligare tilltagit. häromsistens kom jag t.ex. på att jag glömt en kokande panna på spisen innan det också slog mig att jag även glömt laga mat överhuvudtaget. så en helt ny dimension av senilitet kan man säga. men jag har faktiskt köpt omega3 som förhoppningsvis kan fungera som bromsmedicin iaf ett tag framöver innan hjärnan lämnar in totalt.
påtal om det måste jag plugga lite nu. men nu får det baske mig vara färdigt med det snart. är det nån som vet av nåt ledigt jobb. jag är läs- och skrivkunnig och kan utföra enklare uppgifter

Kommentarer
Postat av: Denice

behöver någon som sopar upp gruset efter hunden och torkar av honom efter slaskiga promenader...kan inte erbjuda någon vidare betalning, men du får kost o logi i form av nudlar o en soffa...inga erfarenheter krävs...dock är arbetet 7 dagar i veckan så det krävs att man är redo att jobba hårt

2010-04-07 @ 08:29:54
Postat av: Matteus

det låter bra. äta sova och andas är vad jag siktar in mig på så blir det lite sopning emellanåt för den lyxen så är jag lätt på=)

2010-04-12 @ 07:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0