en bok till en tok.

Annars går min bokförsäljning väldigt bra. Jag la alltså ut alla gamla kursböcker jag hittade på "bokborsen" för ett par månader sen och nu är snart alla sålda, för dyra (oftast 150) pengar dessutom. en bok, räkna till max d, har jag t.o.m. sålt 2 gånger då jag glömde den var såld.
tyckt att det är sjukt att kurslitteratur ska vara så lättsåld tills idag då jag letade "philosophy of mind: 2nd edition" på nätet till kursen som börjar imorrn.. det är en bok som inte finns nånstans och inte längre ens trycks. trevligt val av bok kan man tycka men jag hittade till slut ett begagnat ex i usa som förhoppningsvis kommer om inte alltför länge.
om nån vill ge bort era gamla kursböcker så är det bara höra av er förresten. jag kommer sälja dom vidare dyrt. eller leta i pappersåtervinningen. det där är små luntor av guld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0