wööuööuw vihargåttutnian

äntligten klar... nu vet jag hur skinnarmo kände sig när han besteg k2 eller dom allierade när dom vann andra världskriget. jag har stångats med siffrorna i flera dagar. ibland har dom haft övertaget. ibland jag. det har funnits stunder då jag inte trott att jag skulle komma ända fram, som den gången jag inte kom ihåg varför jag satt in pengar från banken i umeå. men så har jag höjt huvudet och gått vidare, ofta genom att helt enkelt ignorera problemen. när det blir för svårt hoppar man över.
enda nackdelen är att jag inte verkar bli av med den här huvudvärken på ett tag. jag sa att jag tänkte lägga ner allt åt han jag lämnade papprerna till och han bara skrockade "höhöhö nä det brukar inte vara så lätt.. det brukar ta flera år".. så nu måste jag tjäna ihop pengar så jag har råd att redovisa att jag inte har några pengar nästa år.. men som tur är är det ju alltså nästa år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0