grattis carl xvi kungen

det är lördagkväll och 12 grader ute och jag sitter hemma och tröstäter varmkorv och sneglar på en film medan jag "pluggar".. massor ska va klart till måndag. eller egentligen inte massor men texten är som sirap kryddat med svåra ord så jag sitter med wikin en alt-tab bort hela tiden.
men med allt det sagt så är jag på väldans bra humör så livets bekymmer biter visst inte alltid. valborgs var trevlig också, förutom att jag blev risig(igen) på tetravin (igen). jag som "aldrig" blir dålig har lyckats med bravaden 2 gånger av 2 med tetravin (ej att förväxlas med lådvin). så jag anar motvilligt ett samband. fast som den empiriska metodens fotsoldat jag är kommer jag förstås att göra om försöket åtminstone ett tiotal gånger till innan jag drar nån slutsats.
och för det sista har jag skaffat spotify idag, som jag fixade via en sajt som heter nåt med be.. bespotify eller så punkt com. testa det. det funkade skitbra och spotify är ju som smidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0