övningsköra

ska börja övningsköra med esther har jag lovat. mest lovat mamma och pappa men esther tyckte visst också att det gick an. hon får då fanimig vara tacksam nu när jag sätter mitt liv och min bils liv i hennes händer. om hon kör det minsta likt hur hon körde moppe så kommer rullgrusesther göra processen kort med min kära GNK. nåja det går visst rätt bra ändå sägs det även om pappa varit lite tvekande att som han säger "bege sig in i hetluftn", vilket jag antar innebär korsningar, typ. men det blir nog bra. som sagt. kan komplettera körskolans undervisning med gatsmarta tips hur man tar sig från a till b med verktyg som tuta och fuckyou.
Undrar vad den här helgen kommer att bjuda på. var och åt hos nämnd syster i afton och sen har jag gjort marängröra på några ägg som var påväg att gå till spillo.. 3 ägg och 3 dl socker är ingenting man bara häver i sig dock visade det sig. sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0