kaching

duschade nyss och hade stått där i flera minuter då en  10krona helt plötsligt ramlar ner i badkaret till synes rakt uppifrån. så antingen låg den på nån schampooflaska som jag vispade till på nåt sätt vilket jag borde ha märkt eller så låg den i håret vilket ju verkar totalt orimligt. eller för all del fastklämd mellan skinkorna (myntinkastet höhö. just nu lutar det åt att den föll från yttre rymden eller dök upp med magi.
på tal om magi så har jag trollat bort min börs. försvann i lördagskväll (efter att jag fått med mig mitt livs största hämtskrov. jag fick vänta säkert en kvart vid kassan så för besväret öste dom dit en pommes till, några olika dressingar, en stor dricka till, såna chili cheesegrejer och säkert nåt mer som jag har glömt.. alltså i tillägg till ett maxmål me plusmeny och lökringar och mozarella). men hursomhaver så glömdes börsen av allt att döma i bilen hos den vänliga själ som skjutsade hem mig för nåra tjugor. så den börsen ser jag nog aldrig mer. jobbigt att fixa nya kort och körkort och allt som behövs. men vad gör man

Kommentarer
Postat av: Anna Berg

jomen det måste ju betyda nått om den bara dyker upp från intet sådär. en lyckopeng alltså. grattis!

2009-04-01 @ 23:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0