bist du böse, freulein

Liksom alla rättskaffens medborgare har jag nu sovit sen 9 igår kväll så jag är pigg som en pensionär. och äter i skrivande stund lakritspolka som smakar lite som bröstkarameller faktiskt. Skola varje dag nu. det tär på orken men det innebär ju mest att åka buss. började läsa en bok i bussen igår som bakgrund till min uppsats. den heter the god delusion av richard dawkins och han skriver bland annat att "blasphemy is a victimless crime".. hehe det tycker jag var lite lustigt.

håhåjaja. igår åt jag ägg och gravlax x2. har aldrig kokat ägg sen jag var 12 och av misstag knäckte äggen i pannan så det blev äggvatten. för att undvika såna missräkningar kollade jag upp receptet på icas hemsida. nedlåtande nog hade dom räknat upp ingredienserna också "ägg. vatten". 8 minuter var allt jag behövde veta dock så sen gick det finemangs.
vad mer. jag har fått mig en ny mössa. eller den är inte ny och den är inte min. men den blev min när jag vägrade lämna tillbaks den. till esther. men hon gav upp efter ett tag och då fick jag den. perfekt. jag passar sällan i mössor och vetefan om jag passar i den där men jag är van att se förståndshandikappad ut när kvicksilvret kryper under noll.

annars var det inte så mycket nytt. på västfronten. har mest ätit-sovit-skola-plugga-vila-the hills(!!) nu under veckan. javet hur självutlämnande det där sista var. men ni läser ju den här bloggen för att ni ska kunna känna er förmer. i helgen som var blev det dock utgång x2 så lite aktivitet hanns med. bland annat.
det var nog allt det. hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0