matteus is thinkin' about thinkin'

såg nya moodyssonfilmen igår. Mammut. Den var rätt bra men lite seg då och då och lite många staplade "gripande scener" kändes det som. Fast det kanske beror på att jag är en kallsinnig krabat som jag tidigare gjort klart. Nä men han sa i nån intervju att han för varje film han gör blir mer och mer osäker på om han vet hur man gör film. det blir jag också. fast så dålig var den inte. 3 getingar.
det här då. bigbrother-kitty har berättat att hon "pissar i duschen".. och fortsätter med att "alla gör det". i andan att det är en såndär härlig grej som alla gör men ingen säger nåt om? kul.... man undrar ju lite vad det är för mer härliga grejer som alla gör som jag inte vet om. om nån ska duscha hos mig kan jag iaf tipsa om att kissa rätt tidigt för det är lite sådär med avrinningen just nu.
måste ta mig lite mat nu. den här bloggen är ju främst en dagbok över saker jag äter så jag kan berätta att det står mellan icapizza, icas vårrullar eller limpa med ost. om det fortfarande är grönt ljus för limpan. vitaminer har jag också. supervitaminer i brusform som frambringar robust hälsa och urin som liknar ajax allrent. den ajax allrent som jag har brevid toan. vilket påminner mig om när jag var liten och var på besök hos två bröder nånstans i kågedalen. två bröder som hade pissat i en oljedunk en hel sommar och under denna dag hällde ut allt över gårdsplanen under former som måste varit och nosat på årets höjdpunkt. det var nog det jag hade att berätta om urin för idag. nu blir det fixa mat som sagt. hockey snart.

Kommentarer
Postat av: Erika

hahaha, roligt om kissningen i duschen :D

2009-01-27 @ 16:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0