jahapp

datorn har tappat minnet. numera måste jag nämligen skriva in hela min epostadress när jag loggar in på bloggen. jobb. övervägde att skita i att logga in men nu är jag igenom iaf.

händer inte så mycket kul direkt annars just. ska ner på skolan igen om en halvtimme. innan dess ska jag duscha och eventuellt hitta nåt ätbart i den lattjolajbanlåda som kallas mitt frysfack.

så skolan fortsätter iaf alltså om jag inte har nämnt det förut. fram till i vår. men jag tror det kommer bli grymt. ser faktiskt fram emot b-uppsatsen mot vårkanten. Ska skriva om dogmer i nutiden har jag tänkt. det är faktiskt intressant på riktigt plus att jag har laddat hem en miljard magabajt med föreläsningar och grejer om det där så jag kan löka mig igenom rätt mycket bakgrundsforskning från soffan.

nä ut i min kupevärmda bil. ny värmare sen i jul. tack stina och tage. bilen luktar inte kön längre.

Kommentarer
Postat av: Kangan

Some whould say your lazy !! :D

2009-01-14 @ 19:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0