sfsaf

jag har absolut ingenting som jag känner att jag måste förmedla. men jag skriver ändå, i ren trots. jag har förresten hittat min mössa. den gråa som var borta. det visste ni nog inte om men det var den. och nu har jag hittat den.....
men det är en fin mössa, tycker jag. man ser ut ungefär som en vätte ur selma lagerlöfs tomtebobarnen, vilket är mer än jag kan köpslå med.
sitter förresten på en uppsättning handdukar eftersom jag spall ut ett helt glas vatten över mig och soffan nyss. det har hänt förut och alltid hittar jag av ryggen och myntinkastet med halva glaset. tur i oturen att vatten är nästan självrengörande motför annat man kan spilla.
har förresten möblerat om också. esther och en kompis åt henne var här och såg film ikväll och sen ändrade vi om i vardagsrummet. vart rätt bra. eller exakt som det var för nåt år sen ni som var här då. frånsett att hänglampan numera måste flyttas så den inte lyser upp ena soffkanten och den person som sitter där som ett helgon.
har läst ut sex, droger och kalaspuffar förresten (förresten). eller det var ett tag sen men den råkar ligga här breve så därför nämner jag det. det var en stundom sjukt bra bok. om karaktärerna ur  första säsongen av the real world, om woody allen som ett überpervigt klarinettfreak och om det vördnadsbjudande i tom cruises änglalika ansikte, bland annat. tänkte skriva av en skitlång text ur boken men då kommer ni tro att det är nån sorts höjdpunkt vilket det inte är. för nämligen på varje sida finns det nåt man vill skriva av och varje citat kräver att man skriver av hela sidan för att få nån sorts sammanhang. så vi skiter i det. läs hela istället, särskilt första kapitlet.


där är den, boken. den första bok jag faktiskt läst ut på.. år?! nä?

Kommentarer
Postat av: maria

Jo det var verkligen en fin mossa, verkligen jattetur att du hittade den igen..humhum :)

2009-02-15 @ 05:10:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0