åka bil

sitter och ser boston tea party. det gjorde jag igår med. då sa dom att det var en flygvärdinna som fallit ur ett plan på 11 tusen meters höjd och överlevt(!!). jag ska fortfarande se det för att tro det men smart5an som är med i programmet instämde. enligt sägnen hade hon iaf landat på en extremt lång och brant bergssluttning så att hon liksom mjuklandade, om det nu är ett användbart uttryck i det här fallet.
annars har jag har druckit väldigt mycket mjölk och ätit mackor med salami precis nyss. och nästa vecka börjar skolan för kanske eller kanske inte sista terminen för min del häri livet. och om man tänker så så känns det förstås väldans avgörande. men 30 år snart och det börjar va dags att prioritera andra värden, typ pengar. eller måste men det känns ändå rätt lagom. kanske ska börja bli lite mer ekonomisk också, men jag vet inte riktigt var jag ska börja.. kokainet, spriten eller hororna, utan delarna ingen helhet.. sovdags nu!


lördagens födelsedagsbarn i drängsmark., en dag som bjöd på en del lustiga anekdoter. men nu alltså sova

Kommentarer
Postat av: johanna

jasi, lillmatteus. pengar, pengar och pengar! Tycker du ska satsa på gratisligg och sniffa mjöl. Kanske blir det mjöl över till en paj också

2009-08-26 @ 11:17:28
URL: http://johannaahlard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0