willys

var och handlade i afton och köpte en hel varukorg med bara dumheter. så går det när man är hungrig och handlar. rulltårta, myrstackar, korv och korvbröd, dressing, några avokadoar, nötter, godis och chips, juice och en melon. så nu ligger jag i soffan och känner mig som denethor i sagan om ringen. han som fick personifiera frosseri och åt exotiska bär och frukter så att saften sprutade över bordet, samtidigt som han blev underhållen av en liten hob. efter ett tag blev han förstås galen och tände eld på sig själv vilket väl var själva sensmoralen i den historien. men jag är inte galen än och istället för gycklare kollar jag på en gammal säsong av robinson, vilket kanske iofs inte är helt olikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0