måndag 6e april

hej bloggen. dagens huvudnyhet. jag har fått bananflugor.. vars kommer dom från ens? följer dom med när man köper frukt? eller ligger dom som ett litet ägg nånstans och bidar sin tid tills dom känner att man har köpt frukt och då jävlar kläcks dom.. den här gången hade jag dock gjort misstaget att inte ställa undan ett urdrucket juicepaket och sen gick det fort.. men jag har gjort ett motdrag och redan har en hel familj gått under i min listiga fälla av diskmedel och vatten och gurkspad.
och i lördags var det ju pubkväll i siretorp och hålligång. och kul var det, men nu får det vara nog tjoller för ett tag. och idag är det plugg som gäller (och filmen the king of kong). har sovit länge och skulle önska att jag var utvilad men jag drömde att jag jobbade hela natten så så mycket vila blev det inte.


Det finns en värld där ute. och den heter settlers 4.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0