och för övrigt

pluggar jag rätt mycket. igår for jag dock ut med peter och hans brorsa men drack nåt okänt surtetravin som jag idisslade litegrann av så det var väl sådär. och imorgon ska jag till tandläkaren fick jag sms om just. har glömt avboka och ska se om det går fixa imorrn. jag tror på inte. nu är det förresten ett vemtarvemprogram på mtv fast dom som ska ta nån är tvillingar och en som dom valde sa att han var kär i "dom". det var det värsta. jag börjar känna mig gammeldags. fast jag har av ljudet och en maxpåse framför halva tvn så nåt kanske har gått mig förbi. annat som är värt att nämna är att våren uteblev och det blev sommar direkt och det är ju skönt. och så har jag pollygodis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0