cut the crap (höhö)

Nu ska ni få höra.. jag har gjort en britney. om det är symptom på ett mycket djupare känslomässigt problem har jag dock inte riktigt självinsikt att svara på.. I vilket fall har jag lagt märke till hur jag har tappat hår på senare tid och även om det fanns att ta från från början kommer det så småningom stå mellan att klippa kort eller raka sig eller en äkta comb over. så ikväll funderade jag en kort stund och tog sen kökssaxen och klippte bort det mesta för att raka bort resten sen. sådär för att se hur det blir. det värsta är bara nu att det slår mig att man kan ju faktiskt som sagt ha väldans kort hår också. man behöver ju inte alltid ta allt till det extrema. nu klippte jag inte så jämnt men nåjo jag får konsultera esther me saxen sen. här är iaf bildbevisen på min spontanitet


Kommentarer
Postat av: camilla

ha ha, djärvt av dej hörru! men det är ju en högst originell klippning du åstadkommit, jag tycker att du ska ha det så och försöka skapa en ny hårtrend!

2009-04-17 @ 15:52:15
Postat av: Pillerillan

Gillar håret som sticker ut bakom öronen ;)

2009-04-17 @ 16:57:05
Postat av: matteus

japp håret bakom öronen vart jag särskilt nöjd med. kom ihåg var ni såg det först=). hehe nä esther fick jämna till. får raka mig nästa gång. baby steps=)

2009-04-17 @ 19:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0