wöhöu

Nån har gett mig ett bud på domänen cyklar punkt nu som jag registrerade för nåra år sen. In you face alla som skrattat och sagt att ja var en idiot hah..=P.. Är det dock nåt jag lärt mig från domänmarknaden (är det nåt jag lärt mig från domänmarknaden?) så är det att man alltid ska lägga ett oresonligt högt motbud. Så det har jag gjort. Har man tur är det en visionär utan affärssinne som lagt budet. Om inte skulle jag kanske tagit pengarna och sprungit.

Bara så ni fattar hur töntigt det kan va med domänadresser så kan en prisförhandling se ut nåt sånthär (okej kanske inte riktigt men nästan..)..
K(öpare): okej 100 dollars
S(äljare: Nä $1 miljon
K: Okej 150
S: $10.000
K: $175
S: Taget..
*fniss

F.ö.

Site på internet där man irriterande nog inte kan söka reda på folk efter namn och stad
* Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0