zzzZZZZ

Jag är sämst. Skulle ta 12:40-bussen till umeå idag, vaknade av väckaren runt 11 och skulle ställa fram den en halvtimme men ställde istället i mitt dvalaliknande tillstånd förstås fram ett halvt dygn.. Pinsamt. Så skolan uteblev idag men det är nog ingen katastrof. Har påtal om det skrivit min första uppsats som jag lämnade in igår. Om moralen. Den vart väl sådär. Började och skrev halva bara på inspiration sen märkte jag att jag förstått uppgiften fel, ändrade och la till här och var och läste slutligen igenom texten som var ungefär skit, pga alla upprepningar och syftningsfel och grejer som dyker upp när man ska börja joxa. Men tror jag räddade det mesta tillslut.
Så det är plugg som gällt sista dagarna. Eller kanske snarare den ovälkomna känslan pluggångest. För att citera Pred 12:12 "Låt varna dig min son, för på det myckna bokskrivandet syns ingen ände, och mycket studerande gör kroppen trött."=)

Nu ska jag fara på ica och köpa toapapper så jag kan bajsa igen och mat så jag kan äta. hejhej

Kommentarer
Postat av: Bea

betners fel så....uppehöll å så....skriv uppsatser en annan dag =) ha ha..

2008-09-25 @ 01:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0