stress

Den här veckan kommer bli råstressig. En uppsats ska vara inne på tisdag och en inlämningsuppgift till på onsdag. Den senare har vi inte ens fått än och till den första krävs en del bakgrundstexter som jag inte har fått tag i. Mitt eget fel såklart men inte desto mindre stressigt nu. Men det löser sig nog till det bästa. Helgen bjöd annars på några märkliga anekdoter av efterfestart men jag tror inte allt nödvändigtvis bekommer mig så bra så jag kanske bjuder på mig själv en annan dag=).

I fredags var jag förresten på teater minsann. För första gången sen gymnasiet tror jag. Återigen var det esther som drog med mig på lite finkultur då hon hade fått några gratisbiljetter. Själva pjäsen var väl i bästa fall sådär men med medelåldern i publiken på 55-60 kanske man inte var riktigt kärnan i målgruppen. Det var "relationsfars" med mycket skämt om prutt och rumpa och bröst. Lite buskisaktigt. Men man kastar ju inte ut tvn efter en halvtimme Uutiset så det finns nog bättre teater också. Och lite tufft är det ju med levande människor på en scen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0