hasta la vista, vista

Vad har hänt med "aktivitetshanteraren?!". Förr i xp kunde man ju alltid tvångsstänga program som hade hängt sig men nuförtiden kan man bara låta windows "söka en lösning på problemet" vilket inte finns förutom att stänga programmet, eller processen, vilket sällan går. Ja jag vet att aktivitetshanteraren fortfarande finns men den verkar inte kunna göra det man vill. Eller så behöver jag bara ge min användare allsmäktiga rättigheter på datorn men jag är inte intresserad av att lära mig hur. Jag är bara intresserad av att saker ska fungera som man är van.

Annat var det förr. Har nördat loss rejält idag på youtube och sett lite gamla amigagrejor=)





Annat var det förr ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0