Ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar

Har suttit och skrivit uppsats halva kvällen. Borde skriva det sista nu och ska väl göra det snart. Om döden handlar det den här gången och hur vi kan skrämmas mer av att inte existera efter livet än före födseln.. Lite sånt. Rätt intressant ämne ändå men ingenting inspirerar ju med kniven på strupen.
Istället nöter jag några nya grymma låtar från Krunegårds skiva.. Upptäckte den för ett halvår sen men har inte insett det förrän nu, så gillar ni inte det ni hör genast, fortsätt nöta.. Brukar inte bry mig så mkt om låttexter vanligtvis, mest därför att låttexter vanligtvis inte är så mycket att bry sig om men den här grabben levererar ju godset.. Skulle kunna sälja konvolutet som en diktsamling.

Såg att det lyste hörde musik just där och då tog jag det som en invit. Men din blick var mörk och märklig där du stod på den trasiga mattan brevid okända skor. Jag fatta allt och ingenting där stod ju du som alltid skulle va min. Du såg exakt lika påkommen ut som du va men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar. Hela världen är så underbar. Bara man får ett svar.

Brilliant=P. Han är f.ö. på Pinkerton 5e dec. Kom dit.
skrev förresten det här i tisdags men tryckte på fel knapp så ja her ut det nu istället=)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hela inlägget förstörs av din oärlighet. Du är ett patetiskt exemplar av något som ska föreställa en man!

=P

2008-10-18 @ 17:39:19
Postat av: tore

=)äh du är naiv om du säger att det va du som upptäckte krunegård. hela din kommentar blottlägger endast din okunnighet.

2008-10-18 @ 17:42:43
Postat av: Sandra

upptäckte krunegård?! det är jag som gjort honom till den han är =)

2008-10-18 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0