sugliv

Problemen hopar sig. Håller på få en visdomstand som efter ett år av stiltje rör på sig igen. Först var det mest skojigt men när nyhetens behag att sitta och pilla på tandköttsflärpen med tungan lagt sig är det nu enbart irriterande. Irriterande för att man inte kan tugga som vanligt, inte borsta tänderna normalt och dessutom verkar det blivit hål i den såfort den tittade fram för det ilar inåt helvete när man exempelvis dricker fanta.
Till allt det här kommer att jag fått en finne på armbågen som jag stödjer på när jag sitter i soffan. Som jag haft sen förra veckan dessutom. Sen är klockan 6 på morron och jag har bara sovit 2 timmar. Och brandvarnaren har slut batteri och piper.. eller pep tills jag dödade den.
Känner att jag kommer få plikta för att klaga på såna här skitgrejer. Kommer vakna upp imorgon med cancer i pungen eller nåt lika illavarslande. Så jag ska avsluta med att säga att trots motgångar håller jag humöret uppe på ett berömvärt sätt.
Sov gott nu ni som sover

Kommentarer
Postat av: Erika

Köp en speciell tandborste som man kommer åt under köttfliken som bildats. Uh, vad äckligt det låter. Men sen gräver man bara för glatta livet där under (trots smärtan till en början) och vips så har infektionen försvunnit. Det sa min tandläkare iaf, att det gjorde ont främst pga bakterieodlingen som orsakades av att en massa matrester fastnade i kötthålet och inte kunde borstas ut med en vanlig tandborste.. Du kan ju fråga på apoteket?

2008-11-24 @ 10:00:35
Postat av: tore

shit hoppas att det inte kommer till det.. Den artar sig rätt bra fast det blir alltid sjukt mycket bättre av att borsta tänderna.. Så om inte annat har det här inverkat på min tandborstning på ett positivt sätt..=P

2008-11-26 @ 11:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0