giving up food for funk

Min kropp är då ett under av självgående. Blev ett skrov ikväll som första mål för dagen och då var det mest för att jag kommit på att jag inte ätit. Och då hade jag ändå för en gångs skull rört ordentligt på mig och spelat innebandy, så lite må man ju ha bränt. Finns det ingen som räknat ut verkningsgrad på den mänskliga kroppen? Hur mycket energi kan det vara i en lövbiff? Man gnager i sig en sån som värsta rovdjuret och sen knatar man runt en halv dag på det. Det är då fascinerande om inte annat. Och inte så snyggt. Om det finns några aliens som hovrar omkring lär det ju vara det första dom lägger märke till. Att vi kastar in ett hönkadaver i mikron och sen smaskar på det som om det vore den naturligaste sak i världen
iallafall. Funk då? Jo anna ternheim släpper sin 3e skiva idag. Håll utkik, har hört halva av alla låtar och det lovar grymt. Går fortfarande inte ladda hem dock. Finns det inga "prerelease"-nördar som lyssnar på sån musik?.. nä nu borde den där sovklockan ringt för länge sen.. Ledig imorrn dock förresten. Skönt. Förutom att jag misstänker att jag måste börja skriva på en skoluppgift, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0