enkät

Fy farao vad sömnig jag är. Tur man är ledig idag. Har ingenting direkt att skriva om så jag funderade på att klistra in såna där enkätfrågor, som en del gör.

Hur lång är du? 175
Är du? mm i stort sett
Snöar det ute? Som fan
Vad har du gjort idag? Lämnat in bilen på rep.
Gillar du spraygrädde? Ja, roligt att det kom upp. Det är det bästa jag vet.
Vad står det i ditt 8e sms i inkorgen? Matteus din hingst. Ta mig i säng eller förlora mig för alltid.*
Vad blir det till lunch? Färdigtortellini om allt vill sig väl.

Det får räcka.


Ser ut att bli en vit jul som sagt. Nu ska jag ge mig i kast med tortellinin för andra gången idag. Kom så långt att jag kokade upp vattnet förra gången.
* tyvärr lögn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0