a shot through the heart

Om jag ska ändå ska göra ett krystat försök att avsluta morgonen i dur kan jag säga att helgen blev rolig. 30-årsfest i lördags i svanström blev det. Och sedan utgång. esther som varit på balzac var nöjd över att hon lyckats stävja två rivaliserande supportergrupper (SAIK och Djurgården) genom att övertala dem ungefär att "kan ni inte bara vara vänner?" för att få lite matro åt henne och övriga från JC som hade företagshappening.
Det gick bra tills någon i något av lägren inte längre stod ut i tystnaden som följt och ekade A SHOT THROUGH THE HEART mellan balzacs väggar. Varpå båda läger alltså gjorde lika högljudd gemensam sak mot sviniga tjejer istället för mot varandra. I övrigt vet jag inte riktigt  vad jag ska nämna. Till min glädje fick jag en (1!) chili cheese-boll gratis när jag for hem eftersom mitt skrov visst tog tid att tillverka. Dom är snälla, dom på max.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0