the life and times..

Det är fantastiskt att heta matteus denna måndagkväll. Jag har nämligen "sovmorgon" till 16 imorrn och har sen fackutbildning sista 3 dagarna på veckan och ledig lördag igen. Det bästa med att ha ett jobb man misstrivs med är all den underbara tid som man inte vistas där. Värdesätter varje minut vare sig man ser på UR eller brer sig en macka eller gör nåt annat kul. Tricket att ha roligt är helt enkelt att ha så tråkigt som möjligt så ofta som möjligt i övrigt. Nåväl. Nu ska det inte låta som att det är det värsta jag vet men jag är lite duktigt less bara och såna här medium är väl till för gnäll.
Helgen som var blev om man summerar lugn och stillsam. Gjorde inte så mycket nytta heller. Skulle städa. Skulle tvätta. Men man måste ju kosta på sig att varva ner. Dammsugat har jag dock gjort. Så jävla lat är jag inte.
För att fortsätta redovisningen så blev valborg till belåtenhet. Det är alltid roligt med fester hemma i siretorp. Kom för en gångs skull ihåg att det går fota med min mobil också så det blev en förhållandevis väldokumenterad tillställning. Uppemot 10 bilder under kvällen.

 Hälsningar från eldstaden. Kände mig fantastiskt dryg i dom där brillorna jag snott från lillkusin.=)

nä nu tror jag som sagt jag mer än mättat allmänhetens behov av vad jag håller på med för den här gången så nu säger jag hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0