Kalvdöden

Som jag tidigare tjafsat om har jag nu faktiskt sagt upp mig från jobbet. Jag förvånar mig själv med att ta tag i saker ibland. Upplevde lite av känslan man får när man flyttat hemifrån eller köpt sin första bil=). Så nu går jag omkrig och känner mig som david hasselhoff i "ive been looking for freedom" som nån påtalade. Skönt är det iaf. Jobbar jag en månad till och sen blir det en hel del lov, och till hösten nästan säkert filosofi i ume. Gillar att inte riktigt veta vad som väntar om man ska romantisera lite. Iaf sålänge pengarna räcker=).

Jasi. Jobbade sent i fredags och jobbade hela lördan men hann med lite galej på ploggatan igår som var skoj, frånsett att jag slog mig besinningslöst hårt i kalvdöden mot en garderob och kan fortfarande inte stödja armbågen mot nånting. Efter det här ska jag inte längre dumgöra markus på ductus som slutade paddla i drakrodden när samma sak hände.
Just nu ser jag en film i bakgrunden med sarah michelle gellar. Suburban girl heter den och verkar skitkass. Ett sammelsurium av titta-tomt-ut-i-luften scener. men sarah geller platsar lätt på min topp5shaggarlista som man får ligga med utan att ens tjej får klaga om jag hade haft en tjej.

image41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0