updating..

Hej. Tänkte göra en uppdatering sådär bara därför att. Var ju en vecka sen sist. Sen sist har jag varit på hockey 2 gånger faktiskt, jobbat, vilat, och hunnit med lite galej. Har också min vana trogen frekventerat jobb nr två, guldstadens datacentral vars datorer sedan länge borde pensionerats. Fixade en idag genom att bryta lite på grafikkortet. När man är nere på den nivån vet man att... ja byt ut bara. Nåja. Ordnade årets subnätuppdelning också vilket iofs inte är så komplicerat men inget jag brukar behöva göra så jag vart lite nöjd när det snurrade igång=).

Varit ledig idag. Jobbar bara 2 dagar denna vecka- imorrn och på onsdag. Nog det.

Våren är påväg också säger almanackan. Vädret säger snö och vinter fortfarande men det är iaf ljusare.

Torftigt inlägg det här men därför ska jag kompensera genom ett skojigt klipp från parlamentet. Håll till godo ni som fortfarande inte sett det här melodifestival- och youtubefenomenet.=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0