ett färgdrag senare

Vad töntig jag är. Bara att inse att det här med nätpoker går bort. Satt och såg fotboll ikväll och spelade samtidigt lite poker vid ett bord där särskilt en var så kass att man nästan tyckte lite synd om honom. Spelade upp $25 till drygt $60 och den liraren kom med inköp efter inköp. Men sen tillslut var jag i en hand mot en annan som köpte ut ett färgdrag mot ett överpar och där förlora jag en pott på runt $80 även om jag ju va favorit med runt 2/3.
Jaja. Efter det var jag nere på 25 och tiltade en allinraise som iofs var 50/50 (par i tior mot överkort) men sen va i princip allt väck.
Så min vana trogen blängde ja på skärmen knuffade till den och sen bar det sig inte bättre än att.. nåja uff



denna gång knock...

Har funderat på att byta dator länge så nu har jag möjligheten. Inget ont som inte har nåt gott med sig. Kostar ju lite men min dator var en av dom sämsta jag vet så det var på gång. Nätpoker lägger jag på hyllan dock. Det är inte bra för hjärtat. Tur förresten jag hade en gammal skärm i skåpet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0