Fest i valen

Så var festivalhelgen över. Kalaskul har det varit men 2 dar i rad är alldeles nog. Bra väder också tillslut även om det inte var jättevarmt på kvälln. Annars vet ja inte va ja ska berätta men använde mobilkameran ett par gånger och det här är något av vad som blev.

  Peter och Hanna förfestar på fredan.   Jag med nån typ av inofficiellt världsrekord i glimt i ögat..  Wallmans i motljus.  Syster yster och Emilia vimmelposerar.  Bröderna Forslund, den goda smakens väktare, lyssnar på Soundtrack of our Lives sen lördagnatt.  Nyss nämnda band på scen taget från första raden. Jag skojade lite med min publikgranne om att storma scenen i nåt tänkt hjältedåd och såg ut en väg via en trumlåda och upp på scen. Men antingen hade det hörts vad vi pratade om eller också hade min luriga blick på låd-trappsteget avslöjat mig, för i samma stund klev en tjock tant i reflexväst fram och ställde sig som målvakt vid enda möjliga passagen.. Och grusade därmed alla planer på framgång. Seriösa eller inte..


Kommentarer
Postat av: Erika

oj, en uppdatering med bilder och allt. Man blir ju förvånad :P

2008-07-01 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0