the man

msn-chattade lite med en bekanting nyligen, en tjej som enligt utsago hade festat till det i helgen och pratat med män. Smaka på dom orden. Pratat med män.. Ordet man är lite olustigt i sig. Eller det är nåt oanvändbart över det i dagligt tal.. Enligt henne var man en man mellan åldrarna 26-36. Det skulle innebära att jag kvalificerar. Men själv känner jag mig nog oftast som en "kille" eller i sämsta fall en pojkvasker. Senast fick jag förresten åka buss på barnbiljett (inte ungdom alltså utan barn under 19.. kanske har med det att göra.
Nä som jag har förstått det är en man en person som bor sambo, har minst 2 barn varav den äldsta ska vara minst 8, helst 10 år gammal, går bredbent och gillar att fylla på spolarvätska i 740n. Det är väl där nånstans man kan dra gränsen.


Kommentarer
Postat av: Erika

ska jag känna mig träffad eller? ;)

2008-08-03 @ 21:36:35
Postat av: matteus

jag tycker det=)

2008-08-03 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0