Tycker du Gittan är het?

Gittan tycker du är het. Tycker du Gittan är het?


Nä jag tycker fan inte Gittan är het. Måste jag klicka i "ja" nu. Tar hon illa upp annars?


Det är inte lappskickande mellan bänkraderna som gäller längre. Det är cyberrymden. Jag kanske inte borde dissa Facebook eftersom jag använder det själv och egentligen tycker det är ganska kul. En orgie i små bekräftelseapplikationer som det är. Att den söta tjejen från förra helgen la till en gul fisk till ditt virtuella akvarium betyder förmodligen att hon vill ligga med dig. I vilket fall bemödade hon sig med att klicka fram den bara för dig. Och det är väl det som räknas.

---
iom detta inlägg får jag nog vänta mig en total avsaknad av gula fiskar i mitt stackars akvarium fortsättningsvis.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0