Stallet istället

Jag har fått en låt som har fastnat i huvet nåt så fruktansvärt. "Stallet i stället" kan jag tänka mig att den heter. Det var iaf signaturmelodin till ett barnprogram om hästar som sändes på TV2 för runt 15 år sen.
När skolan är slut för dan
går vissa och handlar andra går åt annat håll
En del dom går ut på stan
Allt det där är bra men så gör inte jag

Jag går till stallet istället
stallet istället
stallet istället
Jag går till stallet istället.


Jag hoppas ni kan melodin för då är ni bortom all räddning nu. Jag går inte
ner utan att ta några med mig, hehe!


Kommentarer
Postat av: stefan.j

ååh! du vet inte vad barnprogrammet heter?

2008-04-01 @ 15:26:52
Postat av: tore

hehe.. nä ingen aning tyvärr.=)

2008-04-01 @ 21:44:34
Postat av: Carola

Kom du någonsin på vad programmet hette? Jag får själv den där låten på skallen med (o)jämna mellanrum...

2011-12-18 @ 16:52:49
URL: http://barbamamas.blogg.se/
Postat av: Karin

Satt också med melodin på huvudet (sjöng för övrigt en snutt av den för min sambo igår men han hade aldrig sett detta program).



Så jag beslöt mig för att googla på den och hamnade här...

2012-03-20 @ 17:24:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0