Laddat med pasta

Jag är en seriös idrottsman. Jag har ätit pasta idag och imorrn blir det årlig innebandyturnering i Fällfors. Blir nog skoj men vi spelar i morgongruppen vilket innebär att jag måste stiga upp i samband med tuppen..

Nåväl. Jag har förälskat mig i en ny låt igen. Anna Ternheims "Let the Bells ring". Bra är den nånting fruktansvärt. Tyvärr kan jag inte länka till låten härifrån utan att göra mig skyldig till ett eller flera lagbrott men däremot kan jag uppmana till att ladda hem och eller köpa den.


image17

Cause you'll never leave
or stop loving me
Cause I will hurt you beyond believe



Med dom muntra orden sätter vi punkt för idag. Löp och köp!

Kommentarer
Postat av: Kiruna

UPPPPPDATERA!! jag har tråkiiit

2008-01-26 @ 13:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0