Jag stalde från Karin

2007
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Kom 3a på hiscore på Taxi-flippret på Ductus.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ingen nära vän iaf
Dog någon som stod dig nära? nej
Vilka länder besökte du? Svealand var nog den mest exotiska plats jag besökte
Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? en fet projektor:P. Äh nä men ni vet..
Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Kommer för det första aldrig ihåg datum, men vissa händelser kommer man nog minnas ett litet tag.
Vad är det bästa som hänt dig år 2007? Många bäckar små
Största misstaget? Jag gör sällan misstag....;) Inte såna jag vill gå in på här iaf=)
Har du varit sjuk eller skadat dig? Var superförkyld i somras. Värre än så blev det nog inte.
Bästa köpet? Min mobil kanske. Gjorde inte så många minnesvärda köp. Inte klockrena iaf. Köpte iofs ett flipper som dock är paj för tillfället.
Vad spenderade du mest pengar på? Skulle inte förvåna mig om det är skräpmat. Har inte vågat räkna på det.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Sommar och sol och festglada människor
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Timbaland - The way I are kan jag tänka mig. Samt Kents nya skiva!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag blir bara gladare med åren
Vad önskar du att du gjort mer? Vet inte, det här året var riktigt okej. Jag har snart inte anledning att bli bitter som gammal.
Vad önskar du att du gjort mindre? vet inte.
Hur tillbringade du julen? Med familjen hos kusinfamiljen i vindeln.
Blev du kär i år? nae..
Hur många one night stands? jag vill läsa svaren från dom som svarar på den här frågan..
Favoritprogram på tv? Simpsons, Lost och The Office. Och conan o Brien.
Bästa boken du läste i år? Läser alldeles för få böcker.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Vem har skrivit det här formuläret egentligen?
Bästa musikaliska upptäckten? Känns som att jag borde komma ihåg nåt här.
Något du önskade dig och fick? Tror inte jag önskat mig nåt.
Något du önskade dig men inte fick? -
Årets bästa film? 
Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Minns inte. Tror det passerade ganska lugnt.
De bästa nya människorna du träffade? Mina arbetskompisar.
Hur skulle du beskriva din stil år 2007? Indie... hehe.
Vad fick dig att må bra? Sex, droger och rockenroll.
Vilken kändis var du mest sugen på? Sienna Miller!!(!)
Vem saknade du? Vet inte.
Favorit månad? Alla som är på sommaren.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Kommentarer
Postat av: Karin

Ja men du är verkligen det!
Spännande att se nu om min röst kommer tillbaka under dagen.. jag hoppas på inte!! =)

2008-01-17 @ 10:02:43
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0