25 spänn plus

Jag hatar att förlora. Mycket mer än jag gillar att vinna. Det är kanske därför jag aldrig skulle bli spelberoende och likn. Har spelat en del nätpoker tidigare men jag pallar inte med att förlora så det funkar inte i längden, har t.o.m. slagit sönder min bärbara dator i nåt moment of madness när motståndaren träffade en hålstege eller nåt annat skit.

Så igår slog jag och Peter vad om en hundring att han inte kunde formeln till BMI. Jag var 100% säker på att han hade fel. Han trodde ju t.ex. att BMI var ett värde under 1. Men turjäveln hade ju rätt förstås och med galen blick försökte jag komma på nåt annat att slå vad om så jag kunde vinna tillbaka mina stackars pengar. Det mynnade ut i en ordlek där man skulle säga ett land och den andra ett land som började på föregående lands sista bokstav usw. Jag vann tillslut efter att jag uppfunnit den jävulska taktiken att alltid säga länder som slutade på N. Så gick det vidare med huvudstäder, amerikanska stater och fyrfota djur och tillslut kunder jag iaf stolt summera att jag gått 25 spänn plus. Bara en sån sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0