tyck synd om mig

Har genomlidit världens längsta natt. Var hyfsat risig igår på jobbet. Snörvlade en hel papperskorg med snorpapper, hostade så ögonen rann och hade knappt nån röst till och från. Eller som Emil sa "gå och drick nå varmt, för i helvete". Klarade mig dock från särskilt mycket feber eftersom jag sträckåt alvedon.

Men igår kväll vart jag så jävulskt sjuk. Gick och la mig klockan 9 med långkalsonger och tröjor under dubbla lager täcken och filtar och somnade och vaknade säkert 20 gånger under timmarna som följde och antingen svettades och eller frös.

Pff. Sällan jag blir så tvärsjuk. Stackars den som kommer sitta där jag satt igår på jobbet nästa gång också. Borde spärrat av platsen med sån där Bio-hazard-tejp.

Menmen. Idag är det bra mycket bättre dock så snart är jag nog på gång igen.

Kommentarer
Postat av: Karin

De e inte min plats va?

2008-02-24 @ 21:45:09
URL: http://karint.blogg.se
Postat av: tore

nä men håll koll på "jennys" plats och ditt headset. Du kan förresten märka om det till matjoh om du har lust..

värst va du var sympatisk förresten;) *host *snörvl

2008-02-24 @ 22:34:49
Postat av: Karin

VA har du använt mitt headset! Då är de itne ens synd om dig när du e sjuk alltså...
;)

2008-02-25 @ 06:27:08
URL: http://karint.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0