sköna lördag

Har växt ihop med soffan ikväll. Minority report på TV och en massa hemladdning av olika musik. Skönt att vara pigg imorgon iaf.

Det var jag inte i morse har det visat sig. For efter mogen övervägning iväg på en fest hos Peter på sörböle igår vilket fick till följd att jag inte somnade förrän strax efter kl3 och då väckaren ringde kl6 så var jag medvetslös och missade tyvärr de 3 första timmarna av jobbet idag då jag också hade av ljudet på mobilen..

Det lustigaste med morgonförsovningen visade sig dock när jag kom hem och väckaren ringde igen. Med andra ord hade jag aldrig slagit av den utan jag hade sovit en halvtimme med klockan ringande en halvmeter från örat (och tro mig den har världens jobbigaste och högljuddaste ton). Så det var ju lite lustigt. Förutom för karin som fick jobba för 2 nästan hela förmiddagen..

Annat lustigt som kan nämnas var att det i fredags inte alls var Peter som hade kalaset. Det var peters brorsa robert och mittemot hans lägenhet var det också galej så festerna var ihopslagna och den andra festen befolkades uteslutande av gymnasiekids. Så man fick känna sig lite gammal.. Men strax därefter vart det utgång på balzac så jag tror att tillställningen klarade sig utan några större micke persbrandtskandaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0