Momento

Sjuk fortfarande. Skitsamma.

Momento.. Ja jag ser det.. Men hon är ju ett fynd hon i rutan. Hon bara
"Ja man kan ju hitta på egna ord också. Det är ju en del som gör det.. Man kanske inte vinner då men".

"Vi hade en häromveckan som gissade på ehm vatten-....häst(!).."
Hehe.


Nä nu måste jag ta tag i nästa projekt. Nämligen att skaffa föda. Jag börjar gräva riktigt djupt i frysen nu. Och det är inte alltid så kul för min frys upplever blidväder då och då och fövandlar gamla grejer till is. Igår hittade jag t.ex. nåt seafood-kör från förra vintern som gick i stekpannan. Friterade musslor med samma konsistens som gummiband.. Uff. Dock gjorde jag pulverräksoppa med mjölk och vitt vin i också eftersom jag råkade ha alla ingredienser hemma och den var väl okej. Lite allvarlig matlagning som gick ner igår med andra ord..=). Idag tror jag att det blir nudlar eller att hämta sig en cheesemeny.. Men det är motbjudande att andas in uteluft. *host *harkl. Fortarande synd om mig alltså.

tack och hej=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0