Ledig ända till lördag

Det här är veckan då ingenting ska hända. Och därmed allt ska hända, med min lägenhet. För er som inte nödgats frekventera min boning på sista tiden så kan jag avslöja att min lägenhet tyvärr ser ut som skit. Pga mej och vad jag gjort, eller snarare avstått från att göra. Men nån ska ju hålla whitetrash-fanan högt även i vår stad.

I den andan har jag också börjat dagen med lite "momento". Ni som inte vet vad det är kan förmodligen klappa er på axeln men det är ett av dom där ringochvinn-programmen som underhåller arbetslösa och arga enstöringar under dygnets ljusa timmar.


image19
Ring in! Hur många sammansatta ord kan det finnas med sjö...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0