Ingen fritid

Vad hände med att sitta på soffan? Renovering (nåja) igår och idag har jag gått på stan i minst 5 timmar med esther och magden. Det var iofs roligt och nödvändigt sedan jag nött sönder 2 par jeans förra veckan. Så idag har jag inhandlat 3 nya par som var rätt snygga. Samt en anorak fast ingen tröja. Ingen tröja står sig i jämförelse när man drar på sig old faithful. För att spinna vidare på vad som köpts så har jag köpt mer vax av det som snart är slut hemma och shampoo som om det är hälften så bra som det kostar kommer göra mig ofantilgt vacker i håret.

Imorgon blir det nästintill jobb också. Har lovat ner och hjälpa david med hans gamla härkdatorer på Guldstaden. Har lovat fixa dom sen i höstas så nu kan man som inte dra till med nån ursäkt längre. Tråkigt kommer det att bli. TId kommer det att ta, och eftersom jag har sölat så otroligt har jag inte stolthet att ta betalt heller. Kommer säkert måsta fortsätta på fredag också, och på lördag jobbar jag. Så närmaste ledighet ser ut att bli söndag.

Och lägenheten är finare men inte i närheten av vad jag hade tänkt.

Så mycket ambition. Så lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0