dagens visor

Dagen som gick lite i musikens tecken. nu ska ni få höra vad som är hott och vad som är not



Den där hörde jag på på morron. Lite transdans. Eller inte trance kanske men iaf dans och rätt elektriskt. Grejor. Rex the Dog kallar han sig och är svensk tror jag.


Robyn - with every heartbeat har ni nog hört. faktiskt vansinnigt bra. missade precis inte bussen här. det krävs inte så mkt för det iofs. räcker att jag äter ett äpple eller så och glömmer bort mig


Lite arty grejer men jeflar va de svänger. The knife.  soundtracket till halva vägen=)


Sneaker Pimps - lightning field. Om man känner sig lite teeny och lite för tuff för skolan. men bra



Kings of convenience - Gold in the Air of summer. nånstans runt bygdeå kanske. värsta bra


Kill all hippies. Den där gamla klassikern la jag med handen på hjärtat till nu. Men det är ju fortfarande idag så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0