statusrapport

Har varit ute och slirat runt en 9km prommis i duggregnet för ett tag sen. Det är så halkigt dock att jag har nog i praktiken gått dubbelt så långt. Uppsatserna som jag brukar gnälla om är förresten klara. Skulle va klart innan midnatt och det fixade jag med oändligt liten marginal. Inte för att det kanske är så noga på timmen men. Nu är nästa till 16e januari och då jävlar ska jag börja i tid. Ska börja i jul och allt kommer bli helt fantastiskt.
Blev förresten lite festligheter i helgen trots allt. Kom på i lördags att man nån gång borde dokumentera såna där tillställningar. För att ha nåt att visa barnbarnen liksom. Det experimentet sträckte sig dock inte längre än att simon och nån till hotade att göra slut om jag inte la ner mobilfilmkameran. Och jag ska väl inte klandra dom där jag själv satt bakom linsen och hånlog och höll käften. trevligt på kvällen alltså men ute var det väl sådär. Halvlite folk på station8. gick ett par rundor. träffade samma folk ett par gånger. simon och kalle drog iväg. satte mig i soffan, pratade lite i telefon. väntade naivt nog på att det roliga skulle komma till mig istället. vilket det såklart inte gjorde. så jag gick på max och sen blev det färdtjänst hem.
det där var alltså den skriftliga resumen istället. Nu ska jag lägga mig och sova. Eller först ska jag läsa klart senaste rocky som jag otroligt nog glömt att slutföra när den kom förra veckan då den försvunnit under en pizzakartong och påse indianpopcorn. så kan det gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0