halvnakna kocken

Bekvämt när man sluppit lämna lägenheten på hela dan och inte varit nödgad att ta på sig nåt mindre komfortabelt. Hursomhelst lagat mat igen har jag gjort. Och håll i er nu. Storkok av pasta, köttbullar (stekta i olivolja), broccoli, champinjonsås förvisso i pulverform men med egna tillsatta extra skivade champinjoner(!). Och lite pesto. Vilken anrättning alltså och jag gjorde allt utan recept.. om man bortser från att läsa på baksidan av spagettin och pulversåsen.
Dock tog jag inget kort den här gången. Grämde mig först lite över det men insåg väl snart också det vuxna i att det inte längre är en självklar del av matlagningen att ta kort på allt med mer än 3 ingredienser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0