snowroller

jag är trött. 5 dagar på mig att skriva nästa uppsats.. om etik. vilket inte är värst men det är olustigt om det blir stress. började med att leta lite lättsmälta youtubealster om etik igår men halkade in på ali g om samma ämne istället och sen var det det. dessutom har ju helgen kommit och om den får nåt roligt i sitt sköte kan man ju inte prioritera skolan före.. hinner gör man alltid. det finns alltid outnyttjade timmar på dygnet som man kan ta till. särskilt dom när man annars skulle sovit.

Nä mat nu. kanske skulle ringa mamma och be henne laga åt mig.. vad dom nu ska äta. 2 veckor sen sist i sandfors är det även. min kylstatus är annars fasen över par.. förutom klassikern med ett fåtal burkar man fått personliga relationer till är det nog bara den varmrökta rödingen som tiden verkar börjat hinna ikapp. om man ska vara efterklok kan man säga att den senaste tidens bländande matlagning i vissa fall gett att jag numera går in på ica med alldeles för mycket självförtroende. vilket alltså leder till problem som nyss nämnda., rökt och gravat är gott, men när det kommer i formen av en fisk och inte i form av ett kött blir man lite mer villrådig hur man ska ta sig an den. Just den här fisken har jag tagit fram ur kylskåpet ibland, tittat lite på den, och sen lagt tillbaka den. Nog för att jag har rensat en miljard fiskar i mina dar men den här ser mest ut som nåt nån hittat uppsköljd på en strand och sen plastat in i vakumförpackning. Men nog kommer jag hinna. Får tväräta den sen eller he på en macka. blablabla,,

nä om man skulle åka hem i kallaudin. bilen är som sagt besiktad nu till skillnad från kupevärmaren.. Luktar stekt piss när den har varit igång.. Nåt är det som är riktigt fel med den där. Borde nog diska ur den. Tills dess använder jag den sparsamt eller inte. Troligast har den väl legat i garaget i sandfors i sommar och sen har gråli trott att det var en xyfon och gjort nummer ett i den... ja-asi.. det var dagens mycket om lite.. nu ringer jag mor. eller gräver i köttbullslådan. god helg hörni. själv blir det tills vidare alltså plugg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0