whadup g?

Tänkte informera lite mer vad som hänt sista tiden. Huvudsysslorna är nog liksom tidigare i sommar vila, promenader och fest. Nu är det heller som bekant inte sommar längre, utan höst, och min rekordlånga ledighet lider mot sitt slut. Trodde inte man kunde få så lite saker med substans gjorda på så lång tid, men det kunde man. Jag yrade förut om att kreera saker men det ser man ju hur det gick med det. Ett tag hyste jag stort hopp till mina på apoteket inhandlade Omega3, men där lättjan lurar i bakgrunden krävs nog nåt kraftigare. Typ kognitiv beteendeterapi=). Vore det inte för att jag vore så lat skulle jag tro att jag var sjuk. Det värsta är att när jag vilar orkar jag inte ens se tv eller film. Jag sitter mest i soffan och andas och eventuellt klickar lite förstrött på datorn. Om man inte i längden blir dummare av det vet jag inte vad som ska till.
Nä hursomhaver lite fritid har man allt rätt till efter att ja jobbat ett år i sträck. Stress tar som bekant kål på daddy boastin (och halva befolknin).

Och ikväll eller imorrn ska jag dra till vindeln för att plantera igen en åker på ett skifte vi har. Såatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0