nydatorn är här

goddag journalen. Tänkte bara kunggöra att jag beställt och fått min nya dator. En bärbar en. Fin är den sånär som på en grej. En pixel till vänster på skärmen är trasig och lyser röd jämt. Nog tamefanimej ska det alltid va nånting.. Om någon missat teknikrevolutionen så är en pixel alltså en bildpunkt på skärmen. Med dagens upplösning är en enstaka pixel knappt synlig för blotta ögat men även om man sällan tänker på det så när skärmen exempelvis blir svart så framträder den ju som mars på februariuhimlen..

Nä hujedamej nu måste jag skicka tillbaka allt. Billigt och smidigt att beställa sålänge allt funkar... Tur bara jag betalade ett par hundra extra för att beställa av ett ställe med support, istället för nån flak-lasse som fått 2/10 i konsumentbetyg.. Men nu ska det nog gå smdigt. Tills dess funkar ju min gamla trotjänare ett tag till.


Där är den, ny-datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0