gunde med tjej

var ute och gick broarna med simon f och esther häromsistens när jag en bit bakom mig i den jobbiga uppförsbacken hör nån gunde eka "kom igen nu", "bara en liten bit kvar", "nu kör vi!".. Och det var inte bara en gång, och det var inte bara i backen. Väl uppe bakom oss på marknivå syns en tjej och vad som borde vara hennes kille komma skuttande. Syns men mest hörs. Det är nog den mest säregna upplevelse jag hittills träffat på under en brorunda. Max 5 sekunder är han tyst sen kommer en påhejning på den stackars otränade flickkraken. När dom passerar känner man sig som en passiv bisittare till ett brott. Hur dom låter i sängen törs jag inte ens tänka på.

Förresten när jag ändå håller på och bloggar kan jag ta och modeblogga lite såhär inför vintern=P. Härom kvällen när jag prommade en sväng var det nämligen kallt så jag tog fram mina lovikka. Dom är jag övermåttan förtjust i.



check it out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0