the mexican

uss denna eftermiddagen ett liv.. just när jag skrivit detta kom jag förstås på att jag lovat hjälpa guldstaden med datorerna.. faktiskt skönt. idag när bara jag är ledig och jag som är ett sånt socialt djur ;)

on another note har jag lärt mig laga tacos. jag var skitbra. det gick på första försöket. mitt pyrande matlagningsintresse har alltså eskalerat och gått från att titta på kitchen nightmares-repriser till faktisk matlagning..
Mitt nästa småbubblande intresse är svampplockning. Det ligger fortfarande på stadiet att jag surfar runt och ser hur olika svampar ser ut och det är ännu oklart om även det kommer att övergå i praktik.
Det slår mig att mina nya intressen alltmer tar sikte på gubb-eran. Nu behöver jag bara en såndär gemytlig mossgrön hatt och en käpp så kan jag åldras med värdighet.



Mackan jag gjorde förra året, släng dig i väggen.=)

Kommentarer
Postat av: Erika

nä,nä vänta här nu, du vill inte ens bli en man och nu är du nästan beredd att bli gubbe! Vad händer egentligen? ;)



grattis till din lyckade tacos-middag btw.

2008-08-07 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0